Наш сайт не занимается организацией и рекламой азартных игр на деньги. Мы не принимаем ставки от пользователей и не выплачиваем выигрыши. Все материалы представлены исключительно в ознакомительных целях. Если Вам еще нет 18 лет, или азартные игры запрещены законодательством Вашей страны, мы настоятельно просим покинуть наш ресурс.

★GRAND JACKPOT WINNER!! OMG!!★ GALAXY GODDESS (AUSTRINA) MASSIVE BIG WIN! Slot Machine (Aristocrat)

★GRAND JACKPOT WINNER!! OMG!!★ GALAXY GODDESS (AUSTRINA) MASSIVE BIG WIN! Slot Machine (Aristocrat)

★GRAND JACKPOT WINNER!! OMG!!★ GALAXY GODDESS (AUSTRINA) MASSIVE BIG WIN! Slot Machine (Aristocrat). How many times will I say OMG!?? 😄 So I had a ticket with no more than $60 remaining on it and decided to give these GALAXY GODDESS slot machines a try for the very first time (they usually sit empty at my local). This is a slot made by Gimmie Games which has given me some nice jackpot handpay wins last year on some of their other games (HAO YUN LONG & MISTRESS OF MAGIC). See how it all happened. Thank you for watching! 😍

ALBERT’S SLOT CHANNEL PAGE (FACEBOOK):

Video outro courtesy of Jean-Luc Ichard
LAS VEGAS STRIP AT NIGHT:
Jean-Luc Richard:

29 комментариев

  1. Clear cut from here. Full row then need at least one on the row next then will flip. Congrats on win!

  2. Well done Albert, I could listen to your voice all day lol x

  3. Nice job

  4. Wow that is great 🙂

  5. Wow. How lucky were you!!!!

  6. Có dui dc tien ko va dui tien nhu the no

  7. … love this one…

  8. What are the bonus round rules

  9. Grand 1000????Ha,ha,ha

  10. great video congrats on the win

  11. 1k grand? Rough.

  12. Very good! I was mad at the bet of 3.00. That little bonus payout. Yet you hit that grand and made up for it.

  13. That was a GRAND slam!! Wonderful win so happy for you! More luck and big winnings to you Albert!!

  14. LOL! What a win on Galaxy Goddess!!!!

  15. all I do is lose money at mgm national harbor : (

  16. Love your videos…Great..never seen anyone get the GRAND…

  17. What a shitty grand! Still fun to watch, but low amount for a grand.

  18. You lucky ail

  19. Awesome Sauce!!

  20. Great win! So you know, the game didn't do any teasing at all. You just didn't understand the basic premise of the game. Maybe read the game rules next time? Anyway, congrats!

  21. No taxes! That's the best jackpots!

  22. Pays are shit tho… a full screen of a top symbol on a 3 dollar be it only 80 bucks…? meh don't think I'll play it

  23. The green. Machine

  24. hello sir/mam I am Shalini,I tell you shortly what I needed,i need some money for my brother education around $7500 please help us, please donate as much as you can, please donate via PayPal shalu5737@gmail.com, tq sir/mam god bless you

  25. GREAT VIDEO………. NICE WINS!!!!

  26. Ill pass on this game. Nice win on your jackpot

  27. Great Galaxy Jackpot! Great going! A 4 x 6 is likely going to be lower jackpots — but the progressive — well, wowsers! Couldn't happen to a nicer guy! Hope you had a good Easter! Take care!

  28. Awesome win!! But the payouts on this game are TERRIBLE.

  29. Grand $1K? Wow what a F joke

Leave a Reply